Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2009 23:56 - Sram Za BG Bar & Restaurant 'S g-n Rumen Parushev
Автор: vescobar Категория: Новини   
Прочетен: 834 Коментари: 0 Гласове:
0



След като съм работил в продължение на една година за управителя г-н Румен Парушев-се оказва както аз и още 11 служители за 12 месеца които са напуснали или уволнени заради некадърноста на един човек който си втълпил че може да управлява заведение сме били ощетени от него финансово по един или друг начин.Бях подал заявление за 30 дневното ми напускане и в същия ден бях уволнен,и така както и другите половин заплата ударжана в началото ми на започване на работа+една месечна заплата+8 дена работни-не бях достоен да си я получа.Това си бе за нас "ОБИР"-от труда Ни.Дано собствениците се осъзнаят какво се случва в този обект.Безхаберието-Безумието-Наглоста на един некадърник унищожават този с любов направен както и от собствениците така и от персонала с даденото им за това Бистро.Срам И Позор.Поне нашите пари да ги даде за нещо,а те отиват за неговото либидо-"Проститутки+Алкохол".Спри да се наливаш до безобразие г-н Румен Парушев.Ресторантьорството не се нуждае от пиянки-нон стоп които не са в час.Защо няма закон,който да помага на работниците които обичат професията си?Защо се допускат хора които хал-хабер си нямат,дори грамотност в сферата?Аз ще се боря за да се предоврати това нещо-сулю и пулю да се допускат въобще.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vescobar
Категория: Новини
Прочетен: 13861
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930